Absolutny rekord w Toruniu!

445 nowych potencjalnych dawców szpiku!

Wielkie dzięki dla każdego z osobna! Zrobiliście coś wielkiego🙂

W auli UMK padł rekord wszech czasów akcji SZPIK CITY w Toruniu. Dołączyło do nas najwięcej dawców od początku akcji…O 19 osób poprawiliśmy wynik sprzed dwóch lat. Połączenie akcji z Wampiriadą było świetnym posunięciem – zyskały obie akcje (dziś na Wampiriadzie pobrano 200 porcji krwi – tyle, na ile przygotowani byli organizatorzy😉 )

Chętnych do oddania krwi zapraszamy na drugi dzień Wampiriady jutro, chętnych do zostania potencjalnymi dawcami szpiku zapraszamy na kolejne akcje (o których będziemy informować na bieżąco).

About Marcin Ostajewski

Główny technolog Browaru Wąsosz, ghost brewer, promotor dawstwa szpiku, autor encyklopedii memowisko.com. Zobacz wszystkie wpisy, których autorem jest Marcin Ostajewski

One response to “Absolutny rekord w Toruniu!

  • monika

    Ludzie pomagajcie tu chodzi o życie. Mojego tatusia pokonał rak teraz czekamy na cud nigdy się tak nie czułam słysząc że tata wziął coś do ust teraz to sprawia mi wielką radość.zaczynając od początku to jest mój dziadek wychowywał mnie od urodzenia traktował jak własne dziecko chociaż jestem jego wnuczkom. zawsze byłam jego Monisiom. Mama która dała mi życie miała 17 lat a ojciec dostał mnie w prezencie na 18 urodziny 20 marca przyszłam na świat . Dlatego byłam wychowywana przez rodziców ojca.Zawsze miałam dwie mamy i tatusiów i tak jest do dziś nie potrafię na rodziców mojego ojca powiedzieć dziadkowie,tylko mamusia i tatuś.Dlatego tak bardzo mi ciężko pogodzić się z tom cholerną chorobą „OSTRA BIAŁACZKA SZPIKOWA” to mój wróg . Tata ma 64 lata leży w szpitalu w Toruniu na oddziale hematologicznym,miał podawaną hemie najsilniejszą i nawet to nie pomogło GDZIE SZUKAĆ LEKU POMOCY JESTEM BEZRADNA A TO JEST OKROPNE!!!!!!!

Skomentuj

